2007年6月27日 星期三

溝得埋, 溝不埋...


  圖三註: Blog友 小女子 是我的blog友,她擅長填詞





溝得埋的階段



小時候我覺得甚麼東西都溝得埋…



小學時,無論老師編排我坐那一座位,我和鄰座的小朋友 (不論男小朋友或女小朋友),不消一日就熟到可以在第二日放學買條孖條每人分一條…



中學時,每個男生心中都有一個女生小龍女: 4B班的那個Margaret有錢女…如果我追,也應該追得到…(我說如果,但實際我是怕羞仔…)



溝不埋的階段



人大了,我知道不是甚麽東西都可以溝得埋…



大學時,我的理想是每年暑假,遊學歐洲... 但現實是我成績唔好,獎學金攞唔到;屋企又窮,老豆錢又冇…


現在踏入終身學習階段,又再拿起書本來讀。但近日看書開始朦朧散亂去眼鏡店配眼鏡時,才從專業視光師口中得知,近視遠視溝唔埋抵消唔到…(後生blog友/讀者唔會明)...




沒有留言:

張貼留言