2008年1月21日 星期一

不知不覺沒改變......

 



鐵造的衙門、流水的官......



鐵造的性格、流水的情......



* * *



職場警句:每一個人都是可以被取代的!Everyone is dispensable!



[呢度冇話冇咗邊個就唔掂---無論你係乜嘢職級!]



[可能冇咗你就仲好!]



* * *



人際警句:三歲定八十!Character is unchangeable!



[你唔好諗住改變我--無論你係我邊個!]



[可能你廹得我緊我會顛咗!]



* * *



情場上有因了解而分手……



職場也有……



* * *



十年不見、別來無恙吧?......



託賴! 無乜改變......



鐵造的衙門、流水的官......



鐵造的性格、流水的情......



* * *



職場警句:每一個人都是可以被取代的!Everyone is dispensable!



[呢度冇話冇咗邊個就唔掂---無論你係乜嘢職級!]



[可能冇咗你就仲好!]



* * *



人際警句:三歲定八十!Character is unchangeable!



[你唔好諗住改變我--無論你係我邊個!]



[可能你廹得我緊我會顛咗!]



* * *



情場上有因了解而分手……



職場也有……



* * *



十年不見、別來無恙吧?......



託賴! 無乜改變......



 



 


沒有留言:

張貼留言